Dramafest Schedule
Tue, 1 Sept 2009, 11:35 amNorma14 posts in thread
Dramafest Schedule
Tue, 1 Sept 2009, 11:35 amHope this arrives in a readable format!!
CORRECTION to INFORMATION
Roleystone,s Without a Script is a DRAMA and classified as AO
2009 STATE DRAMA FESTIVAL PROGRAMME OF PLAYS
UPDATED SCHEDULE AS AT 10.09.09
| DAY / DATE | FIRST PLAY | SECOND PLAY | THIRD PLAY | FOURTH PLAY |
|
| FRIDAY September 25 Session 1 7.30 pm | Melville Th. Co Caught on the Hop 30 min French farce | Arena Arts & Entertainment Unattainable ä 30 min satire | Groovy Boots Reality Matters ä 20 min drama | Blak Yak Trainspotting 45 com/drama AO |
|
| SATURDAY September 26 Session 2 10.00 am | Irish Theatre Players A Marriage Proposal 30 min comedy | Garrick Theatre The Chateau 40 min commedy | Stirling Players Flogging the Dead Horse etc! ä 25 min comedy |
|
|
| SATURDAY September 26 Session 3 2.00 pm | Kwinana Th. Workshop The Red Balloon 40 min comedy | Phoenix Th. Tissues & Wine ä 40 min comedy | KADS Mona ä 26 min drama | Stage Left-Kalgoorlie Interviews with Lonliness A 25 min drama |
|
| SATURDAY September 26 Session 4 7.30 pm | Stage Left Mother & son, The dog 30 min comedy | Darlington Th. Players Wedding Day 30 min drama | Garrick Wishes for Sale 40 min drama A | Melville Th. Co Queer Street 30 min comedy |
|
| SUNDAY September 27 Session 5 10.00 am | Stage Left The Da Wincey Code 30 min comedy/parody | Mandurah Little Theatre Frog Soup ä 40 min comedy | Stirling Players A Candle on the Table 35 min drama |
|
|
| SUNDAY September 27 Session 6 2.00 pm | Roleystone Without a Script ä 40 min drama AO | Irish Theatre Players Waiting 20 min comedy | Phoenix Theatre White Roses ä 40 min drama |
|
|
| SUNDAY September 27 Session 7 7.30 pm
| KADS Hypnome ä 30 min drama AO | Darlington Theatre Players Some Days I Don’t Think I Exist 35 min drama | Phoenix Theatre The Last Waltz ä 40 min drama |
|
|
There will be a fifteen minute interval between all plays in each session and a break for lunch and dinner on Saturday & Sunday
The Adjudicator will give his dissertation on Monday September 28th at 11 am and Awards will then be presented.
So we can refer people to
Thu, 24 Sept 2009, 11:56 amWalter Plinge
So we can refer people to you if they get lost, then?