Dramafest Schedule
Tue, 1 Sept 2009, 11:35 amNorma14 posts in thread
Dramafest Schedule
Tue, 1 Sept 2009, 11:35 amHope this arrives in a readable format!!
CORRECTION to INFORMATION
Roleystone,s Without a Script is a DRAMA and classified as AO
2009 STATE DRAMA FESTIVAL PROGRAMME OF PLAYS
UPDATED SCHEDULE AS AT 10.09.09
| DAY / DATE | FIRST PLAY | SECOND PLAY | THIRD PLAY | FOURTH PLAY |
|
| FRIDAY September 25 Session 1 7.30 pm | Melville Th. Co Caught on the Hop 30 min French farce | Arena Arts & Entertainment Unattainable ä 30 min satire | Groovy Boots Reality Matters ä 20 min drama | Blak Yak Trainspotting 45 com/drama AO |
|
| SATURDAY September 26 Session 2 10.00 am | Irish Theatre Players A Marriage Proposal 30 min comedy | Garrick Theatre The Chateau 40 min commedy | Stirling Players Flogging the Dead Horse etc! ä 25 min comedy |
|
|
| SATURDAY September 26 Session 3 2.00 pm | Kwinana Th. Workshop The Red Balloon 40 min comedy | Phoenix Th. Tissues & Wine ä 40 min comedy | KADS Mona ä 26 min drama | Stage Left-Kalgoorlie Interviews with Lonliness A 25 min drama |
|
| SATURDAY September 26 Session 4 7.30 pm | Stage Left Mother & son, The dog 30 min comedy | Darlington Th. Players Wedding Day 30 min drama | Garrick Wishes for Sale 40 min drama A | Melville Th. Co Queer Street 30 min comedy |
|
| SUNDAY September 27 Session 5 10.00 am | Stage Left The Da Wincey Code 30 min comedy/parody | Mandurah Little Theatre Frog Soup ä 40 min comedy | Stirling Players A Candle on the Table 35 min drama |
|
|
| SUNDAY September 27 Session 6 2.00 pm | Roleystone Without a Script ä 40 min drama AO | Irish Theatre Players Waiting 20 min comedy | Phoenix Theatre White Roses ä 40 min drama |
|
|
| SUNDAY September 27 Session 7 7.30 pm
| KADS Hypnome ä 30 min drama AO | Darlington Theatre Players Some Days I Don’t Think I Exist 35 min drama | Phoenix Theatre The Last Waltz ä 40 min drama |
|
|
There will be a fifteen minute interval between all plays in each session and a break for lunch and dinner on Saturday & Sunday
The Adjudicator will give his dissertation on Monday September 28th at 11 am and Awards will then be presented.